وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

دید همه جانبه با دوربین های نظارت تصویری 360 درجه

آسیا تکنولوژی | دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ب.ظ

با سولوشن های سریع تر، هوشمند تر و رزولوشن واضح تر که با قیمت های بسیار رقابتی در بازار در دسترس هستند، دوربین های نظارتی، تجزیه و تحلیل ویدئو و سیستم های مدیریت تصویر در اواسط یک انقلاب تکنولوژیک هستند.


IHS  به تازگی پیش بینی کرد که دوربین های 360 درجه و فن آوری نظارت, رشد دو رقمی را در چند سال آینده تجربه خواهد کرد. در صنایعی مانند خرده فروشی شاهد افزایش سرقت هستیم، بنابراین با سرمایه گذاری بصرفه می توان از این فناوری های رو به رشد برای نظارت استفاده کرد. در کنار جذاب بودن این فناوری ها، استفاده از آنها بیش از گذشته واجب است.

دوربین مداربسته با پایه گردان (PTZ) سنتی، یک پهنه باریک دید را ضبط می کند و نیاز به قطعات متحرک برای اسکن کل منطقه دارد، بنابراین این دوربین مداربسته مراتب بیشتر در معرض شکست مکانیکی قرار دارد. دوربین مداربسته PTZ هچنین تنها آنچه را که در پهنه دید آنها وجود دارد می بیند و ممکن است به راحتی یک رویداد مهم را در صورتی که دوربین در حالت نظارت جای دیگر، در آن زمان باشد را از دست بدهد.

این دوربین مداربسته همچنین فاقد توانایی زوم تصاویر ضبط شده است، که این امر می تواند تاثیر منفی بر سطح آگاهی از موقعیت های بحرانی برای پرسنل امنیتی گذارد، که به موجب آن نتوان از آن به عنوان مدرک در بررسی های رسمی استفاده کرد.

دوربین های نظارتی 360 درجه، از یک لنز فیش آی برای ضبط تمام صحنه ها و حوادث استفاده می کنند، که باعث آگاهی از کل موقعیت بدون هیچ نقطه کوری می شود. فیلم گرفته شده، سپس در زمان واقعی آورده می شود و این امکان را برای مقامات امنیتی فراهم می آورد تا فیلم را استخراج کنند، آن را به جلو و یا عقب ببرند و یا حتی زوم کنند.

اگر اتفاقی رخ دهد با مراجعه به تصاویر ضبظ شده گذشته، آنها می توانند آن عمل یا موضوع را قبل از وقوع، در طی و بعد از وقوع رخداد دنبال کنند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل تصویری قدرتمند می تواند در تجزیه و تحلیل یک صحنه کمک کند و می تواند اطلاعات بسیار با ارزش از نگاشت گرما، زمان توقف، تعداد دفعات مشاهده ورود خروج، نفوذ، و غیره ارائه دهد.

 

کاهش هزینه

 

از آنجا که تنها یک دوربین مداربسته چنین منطقه وسیعی را پوشش می دهد، دوربین های 360 درجه، تعداد دوربین مداربسته لازم برای تامین برنامه های امنیتی، حتی در مقیاس بزرگ و یا حتی محیط های پیچ و تابدار مانند موزه ها، پارکینگ و یا تقاطع خیابان را کاهش دهد. در نتیجه، کاربران نهایی در نصب و راه اندازی صادقانه، کاهش هزینه دوربین مداربسته و افزایش آگاهی از موقعیت را متوجه تاثیر قابل توجهی می شوند.

تعداد زیادی از صنایع وجود دارد که از ابداع تکنولوژی دوربین مداربسته 360 درجه در عملیات سود برده اند. فروشگاه های خرده فروشی، از مراکز خرید گرفته تا بوتیک خیابان، می تواند با استفاده صحیح از دوربین های 360 درجه برای نظارت بر ترافیک رفت و آمد مشتری، مدیریت جایگذاری کارکنان و جلوگیری از هر گونه سرقت و یا فعالیت کلاهبرداری از این دوربین ها استفاده کنند. برای دستیابی به آگاهی بهتر از موقعیت، این حرفه حتی می تواند الگوها را در مشتری و یا رفتار کارکنان برای جلوگیری از افت و بهبود بازاریابی آنها و یا تلاش های فروششان، تشخیص دهد.

این دوربین های 360 درجه امروزی می توانند تحت شرایط شدید نور کم کار کنند، در مراکز آموزش عالی برای محیط های نزدیک خوابگاه یا آزمایشگاه برای اطمینان از ایمنی دانشجویان می توانند به کار گرفته شوند.

در مراقبت و نظارت شهری به خوبی می توان از مزایای نظارت با دوربین 360 درجه بهره برد، که می تواند در جمع آوری اطلاعات موقعیت ها در زمان واقعی به پلیس کمک کند تا میزان اضطرار موقعیت ها را به درستی اندازه گیری کنند و از کمک مناسب در موقعیت های مختلف بهره مند شوند. سازمان ها همچنین می توانند در هزینه های نصب و راه اندازی با قرار دادن تعداد دوربین مداربسته کمتر در مکان ها، موقعیت های مطلوب و استفاده از توان تجزیه و تحلیل ویدئویی برای تشخیص فعالیت های جنایی، صرفه جویی کنند.

دوربین های 360 درجه روزانه در حال بهتر شدن هستند، و آینده تکنولوژی ویدئویی حتی قابلیت های بیشتری را وعده می دهد، آنها قابلیت سازگاری با ضبط سه بعدی و سازگاری با حساسیت های نور و حساسیت های حرارتی را دارند. با توسعه این فناوری و ارزان تر شدن هزینه تولید، ضروری خواهد بود که سیستم های قدیمی و یا آنالوگ به لطف دوربین های مداربسته IP حذف شوند زیرا که دوربین های مداربسته IP به طور موثر می توانند چند کار و عملیات تجاری و اقدامات امنیتی را انجام دهند.


* دید همه جانبه با دوربین های نظارت تصویری 360 درجه

* ویدئو بالن Video Balun چیست؟

* پهبادها در ساختمان سازی هم کمک میکنند!
* دفترچه راهنمای نصب دزدگیر سیم کارتی کیپــــــــــــــر

* رونمایی هایک ویژن از هوش مصنوعی در Intersec 2018

* مراقب هک دوربین های مداربسته خود باشیم...!

* نصب دوربین مداربسته در کلاس درس

* 10 قدم تا رفع مشکل دوربین مداربسته IP

* هایک ویژن از پایگاه ارتش آمریکا به دلیل شنود در کنگره، حذف شد!

* دزدگیر اماکن چیست؟

* استاندارد جهانی IP به زبان ساده




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی