وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن در حال حاضر توانسته تماما فناوری هوش مصنوعی را در بسیاری از بازارهای عمودی همچون شهرهای هوشمند، سیستم های ترافیکی هوشمند و راه حل های تلفیقی امنیتی، پیاده سازی کند. هایک ویژن، سیستم ترافیک هوشمند (ITS) خلاقانه را بطور کامل معرفی خواهد کرد و نشان خواهد داد که این سیستم چگونه کمک می کند تا ازدحام ترافیک جلوگیری، متجاوزین شناسایی و خودروهای مشکوک رهگیری شوند.




کمپانی دوربین مداربسته هایک ویژن، تامین کننده پیشرو در زمینه راه حل ها و محصولات نوآورانه نظارت تصویری، ایده ها و نوآوری های جدید را در Intersec 2018 به نمایش خواهد آورد. نمایشگاهی که بزرگترین نمایشگاه امنیتی در خاورمیانه است و از 1 تا 4 بهمن، در دبی برگزار خواهد شد.

هوش مصنوعی امروزه به داغترین تکنولوژی در صنعت امنیتی بدل شده است. امسال، تحت عنوان AL+ Empowering Partners، شرکت هایک ویژن، مجموعه ای از نوآوری های تکنولوژی پیشرفته و جدید ما را که توسط تکنولوژی هوش مصنوعی خلق شده اند را به معرض نمایش در خواهد آورد.

 

ابر هوش مصنوعی سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن

ابر هوش مصنوعی شرکت دوربین مداربسته هایک ویژن، یک شبکه کامپیوتری توزیعی فوق کار آمد است که مزایای Cloud Coputing و Edge Computing، را با هم تلفیق کرده است. این ساختار محاسباتی ترکیبی کمک میکند تا با انتقال حجم های زیاد و پردازش داده به دستگاه های Edge، یک تخصیص منابع منطقی و کار آمد بوجود بیاید که میتواند مشکلات طبیعی در یک ساختار ابری عادی، اعم از تراکم شبکه و مشکلات کمبود اطمینان را حل کند.

 

Cloud Computing: الگوی فناوری اطلاعاتی که امکان دسترسی همه جانبه و سریع به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط منابع سیستم قابل تنظیم و همچنین خدمات سطح بالاتر را فراهم سازد.

Computing: به معنی انتقال از وضعیت متمرکز بودن اطلاعات، برنامه ها و خدمات محاسباتی در یک نقطه، به وضعیتی که همه ی اینها در دوردست ترین نقاط شبکه موجود باشد، است.

در نمایشگاه، هایک ویژن دوربین های IP سری Deepin View و NVR های سری Deepin Mind را به معرض نمایش خواهد گذاشت. این محصولات، رقابت های امنیتی بنیادی موجودی در تشخیص شیء، شناسایی چهره، شمارش انسان و کاوش بدن را هدف گرفته اند.

 

اکوسیستم برنامه های همکاری

شرکت سیستم های امنیتی دوربین مداربسته هایک ویژن، همواره و تماما در جهت ایجاد و توسعه همکاری و شراکت های بلند مدت و پایدار تلاش میکند و با تکیه بر کیفیت موجود این شرکت، در برآورده کردن انتظارات همکاران، اهتمام ورزیده است. به برنامه هایک ویژن بپیوندید و به منبع شگرف تجاری و تکنولوژیکی دست پیدا کنید. با توجه به کانال های ارتباطی ما در نمایشگاه و شرکا و همکاری های دعوت شده مان، همچون Seagate، WD، Axxon و Intel که به منظور ارائه برنامه ها و همکاری های تلفیق شده در حوزه های مختلف حضور خواهند داشت، این تضمین را به شما میدهد تا راه حل های شما، از بازاریابی استراتژیک برخوردار شوند.

 

راه حل های صنعت

هایک ویژن در حال حاضر توانسته تماما فناوری هوش مصنوعی را در بسیاری از بازارهای عمودی و همچون شهرهای هوشمند، سیستم ترافیک هوشمند و راه حل های تلفیقی امنیتی، پیاده سازی کند. شرکت سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن، سیستم ترافیک هوشمند (ITS) خلاقانه را بطور کامل معرفی خواهد کرد و نشان خواهد داد که این سیستم چگونه کمک می کند تا ازدحام ترافیک جلوگیری شود، متجاوزین شناسایی شوند و خودروهای مشکوک رهگیری شوند.

 

Dark Fighter X

در نمایشگاه Intersec، هایک ویژن دوربین های سری DarkFighter X را که دید انسان را گسترش می دهد، نمایش خواهد داد. به این طریق که تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه، ابتدا از تقلید از سیستم چشم انسان به دست آمده است. بطوری که در این دوربین مداربسته، دو سنسور مجزا به منظور ضبط و تلفیق روشنایی و رنگ قرار گرفته است. سپس این توانایی توسعه یافته و موجب شده تا برای محیط های با نور کم بسیار مفید است. این تکنولوژی، تصویربرداری رنگارنگ، روشن و دقیق را ارائه میکند و کیفیت ویدئو نظارتی در شب را به کیفیت ویدئو در روز بدل کرده است.


* رونمایی هایک ویژن از هوش مصنوعی در Intersec 2018

* مراقب هک دوربین های مداربسته خود باشیم...!

* نصب دوربین مداربسته در کلاس درس

* 10 قدم تا رفع مشکل دوربین مداربسته IP

* هایک ویژن از پایگاه ارتش آمریکا به دلیل شنود در کنگره، حذف شد!

* دزدگیر اماکن چیست؟

* استاندارد جهانی IP به زبان ساده

* آموزش نصب و راه اندازی دوربین بی سیم تحت شبکه 360 درجه - مدل V380

* تکنولوژی دارک فایتر / Dark Fighter هایک ویژن


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی