وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

دسامبر سال ۲۰۱۶ ، در خبرها خواندیم که حدود ۱۴۰۰ محصول هایک ویرن به ارتش آمریکا، آژانس فدرال آمریکا، دولت ایالات متحده و ... فروخته شد.‌ این محصولات برچسب ساخت آمریکا داشتند.
اما ظاهرا طی یک سال اخیر آمریکایی ها متوجه شواهد بسیاری مبنی بر نظارت چینی ها از طریق دوربین هایشان، بر بخش های نظامی و سیاسی شان مثل سفارت آمریکا شدند و هایک ویژن را از سیستم های نظارتی خود برچیدند.

آمریکا به ۲ دلیل، سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن را از پایگاه های ارتش خود حذف کرد:

۱. دولت چین برروی سیستم های نظارتی هایک ویژن در کل دنیا نظارت دارد. پیش ازین چینی ها اعلام کرده بودند که شرکت هایک ویژن غربی مستقل از شرکت چینی است، اما اخیرا مدیرعامل هایک ویژن اعلام کرده است که هایکویژن در سراسر دنیا تحت کنترل و متعلق به چین است.
۲. سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن مشکلات امنیت سایبری دارد. مهمترین آن مشکل backdoor است که امکان هک و شنود سیستم ها را به راحتی میسر میسازد. اخیرا هم اخبار متعددی در رابطه با این مشکل منتشر شده بود.


هایک ویژن تاکنون در پاسخ به خبر شنود کنگره آمریکا، جوابی منتشر نکرده است اما مدعی شده است که ضعف امنیت سایبری محصولاتش ادعایی بی پایه و اساس است. در حالیکه DHS دپارتمان امنیت ملی آمریکا گزارش داده است که محصولات این برند بزرگ چینی اساسا مشکل backdoor دارند و تنها راه بازگشت هایک ویژن به پروژه های دولتی و نظامی آمریکا، تولید و نظارت بر پروسه تولید در خاک ایالات متحده است تا نسبت به عدم نفوذ منابع منتسب به دولت چین اطمینان حاصل گردد.


* هایک ویژن از پایگاه ارتش آمریکا به دلیل شنود در کنگره، حذف شد!

* دزدگیر اماکن چیست؟

* استاندارد جهانی IP به زبان ساده

* آموزش نصب و راه اندازی دوربین بی سیم تحت شبکه 360 درجه - مدل V380

* تکنولوژی دارک فایتر / Dark Fighter هایک ویژن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی