وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

آسیاتکنولوژی با ارائه پکیج های متنوع سیستم های دوربین مداربسته و دزدگیر، قدمی بزرگ در راستای خرید آسان و شناخت بیشتر خریداران از سیستم های امنیتی و متعلقات آن برداشته است.


امنیت، از ضروری‌ ترین نیازهای زندگی بشر است که امروزه جوامع مختلف و کمپانی‌ های بزرگ دنیا درصدد ایجاد آن در زندگی انسان هستند. کمپانی «الدر» جز برترین برند‌های دوربین مداربسته در زمینه تولید دوربین های «AHD» و «IP» است و با ارائه به روزترین سیستم‌ های مداربسته به نیازهای اقشار مختلف پاسخ داده است. به کسانی که قصد تجهیز محل کار یا سکونت خود مانند فروشگاه‌های کوچک و متوسط، دفاتر اداری و مطب پزشکان، منازل مسکونی و آپارتمان و ... به دوربین مدار‌بسته را دارند، این پکیج پیشنهاد می‌شود.

پکیج ارائه شده دارای چهار عدد دوربین مداربسته AHD دو‌ مگاپیکسل (FullHD)، شامل دو عدد دوربین بولت (دیواری / پایه دار) و دو عدد دوربین دام (سقفی) است. دوربین‌ها، با زاویه دید حدودا صد درجه دارای دید در شب هوشمند و لیزری بوده و تا بیست متر مربع را پوشش می‌دهند. از مهمترین ویژگی دوربین‌های الدر میتوان به تکنولوژی بکار رفته در آن اشاره کرد که قابلیت اتصال به تمام دستگاه‌های رایج در بازار را داراست. پیشنهاد ما اینست که از دوربین‌های بولت در فضای بیرونی و از دوربین‌های دام در فضای داخلی استفاده شود ولی در کل هیچ محدودیتی در استفاده از این دوربین‌ها نیست، زیرا تمامی دوربین های Elder چه دام و چه بولت همگی دارای استاندارد IP66 (ضد آب، گرد و غبار) بوده و در تمامی محیط‌های داخلی و بیرونی قابل استفاده هستند.

دستگاه دی‌ وی‌ آر الدر نیز جز بهترین دستگاه‌های ضبط دوربین مداربسته در بازار ایران با قابلیت ساپورت چهار مگاپیکسل است. این دستگاه به تکنولوژی هایبریدی مجهز بوده و علاوه بر دوربین های AHD، قابلیت اتصال دوربین‌های آنالوگ قدیمی، تحت شبکه و ... را داراست. علاوه براین امکان اتصال میکروفون برای ضبط و شنود صدای محیط نیز فراهم است. از مهمترین مزایای این دستگاه میتوان به کاربری آسان، پشتیبانی از زبان فارسی و نرم افزار انتقال تصویر آن اشاره کرد که امکان مشاهده از راه دور دوربین‌ها را به راحتی برای خریدران ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به فعال کردن گزینه تشخیص حرکت (Motion Detection) در آن اشاره کرد. تا زمانی که هیچ حرکتی در محیط انجام نمی شود، دستگاه ضبط را متوقف کرده تا ظرفیت هارد پُر نشود.

این پکیج شامل یک عدد هارد یک ترابایت سیگیت، یک عدد سوئیچینگ (آداپتور) مرکزی، هفتاد متر کابل ترکیبی برق و تصویر تمام مس، هشت عدد فیش BNC و چهار عدد سرفیش آداپتور است.

تمام این اقلام و ویژگی‌هایشان در قالب یک پکیج حرفه ای، می‌تواند نیاز شما را از داشتن یک سیستم امنیتی به روز و با‌کیفیت در محل کار یا زندگی‌تان برطرف کرده و محیطی امن و ایمن را برای‌تان به ارمغان آورد.


* توجه: هیچ محدودیتی در انتخاب تجهیزات جانبی و همینطور نوع دوربین ها (بولت یا دام) برای خریدارن نیست. برای هماهنگی با فروشگاه تماس بگیرید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی