وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

برای نصب دوربین مداربسته، سیستم های امنیتی را به سه دسته کلی HD، شبکه یا IP و بدون سیم یا وایرلس تقسیم بندی می کنیم. در ادامه طریقه نصب این سه نوع از دوربین های مدار بسته را شرح خواهیم داد.

نصب دوربین مداربسته

1- نصب دوربین مداربسته HD (AHD, TurboHD, HD-CVI)

پس از نصب دوربین مدار بسته در محل مناسب، سیم برق آن را به منبع تغذیه وصل کنید. سپس از کابل کواکسیال RG59، برای اتصال دوربین و دستگاه  DVR استفاده کنید. فیش BNC را به دو سر کابل متصل کنید. (از فیش های BNC پیچی استفاده کنید. این فیش ها مانند فیش آنتن تلویزیون هستند و مشابه  همان، به کابل RG59 متصل می شوند). سپس این کابل از یک طرف به قسمت Output دوربین مداربسته و از سمت دیگر به قسمت Input دستگاه DVR متصل کنید.

توجه داشته باشید که امروزه بیشتر نصاب های دوربین مداربسته، از کابل های ترکیبی برق و تصویر استفاده میکنند. این کابل ها از دورشته بهم چسبیده کابل کواکسیال و کابل برق تشکیل شده اند و دیگر لازم نیست منبع تغذیه یا آداپتور حتما در کنار دوربین قرار بگیرد.

در انتها با کابل HDMI یا VGA، دستگاه را به مانیتور متصل وصل کنید. سپس روشن کردن سیستم دوربین مداربسته، تصاویر در مانیتور نشان داده می شود.


** مشاهده پکیج های آماده دوربین مداربسته HD **



2- دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)

در این سیستم ها از دستگاه ضبط کننده NVR استفاده می شود. در این سیستم ها از کابل شبکه CAT6 و سوکت شبکه برای اتصال دوربین و دستگاه NVR استفاده می کنند. اگر دستگاه ضبط کننده دارای قابلیت POE باشد، دیگر نیازی به آداپتور یا منبع تغذیه نیست و این کابل هم تصاویر ویدیویی و هم برق مورد نیاز دوربین های مداربسته  را منتقل می کند.


** مشاهده پکیج های آماده دوربین مداربسته تحت شبکه IP **



3- دوربین مداربسته بی سیم (Wireless)

همانطور که در شکل بالا می بینید، برای نصب دوربین مداربسته وایرلس، نیازی به کابل کشی وجود ندارد. در این شرایط امکان تغییر مکان دوربین به آسانی وجود دارد. برای نصب این دوربین، پس از قرار دادن دوربین مداربسته در محل مناسب، آن را به منبع تغذیه وصل کنید. یک دستگاه بی سیم که به دستگاه  NVR متصل می شود، تصاویر ارسالی از دوربین را دریافت کرده و وارد دستگاه ضبط کننده می کند. این تصاویر از طریق کابل HDMI یا کابل VGA، از دستگاه به مانیتور منتقل شده و نمایش داده می شوند. مزیت این دوربین ها سهولت در نصب، سهولت امکان جابجایی دوربین مداربسته و عدم نیاز به پوشاندن کابل می باشد.


** نصب دوربین مداربسته - قسمت اول **


اهمیت نصب دوربین مدار بسته در فروشگاه، آپارتمان، دفتر اداری، مراکز دولتی و خصوصی و ... به منظور نظارت امنیتی بر کسی پوشیده نیست. همان‌طور که توضیح داده شد نصب دوربین مدار بسته کاری نسبتا ساده است ولی اگر بخواهید این کار به سرعت و بدون دردسر انجام شود، نصب دوربین مداربسته یا دزدگیر را به کارشناسان و تیم نصب تخصصی و  حرفه ای آسیاتکنولوژی بسپارید.


وبسایت فروشگاه آنلاین آسیاتکنولوژی


- نصب دوربین مداربسته - قسمت دوم

  • آسیا تکنولوژی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی