وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

نصب دوربین مداربسته در اماکن باید توسط نصاب های متخصص انجام شود. با این حال اگر کسی در زمینه الکتریک یا الکترونیک دارای تخصص متوسطی نیز باشد، می تواند از عهده نصب سیستم های دوربین مداربسته برآید.


نصب دوربین مداربسته


نصب دوربین مداربسته در اماکن باید توسط نصاب های متخصص انجام شود. با این حال اگر کسی در زمینه الکتریک یا الکترونیک دارای تخصص متوسطی نیز باشد، می تواند از عهده نصب سیستم های دوربین مداربسته برآید.

آنچه که باید در نصب دوربین مداربسته مورد توجه قرار بگیرد، تعداد و نوع دوربین های مورد نیاز و محل مناسب برای نصب دوربین ها است. البته باید توجه داشت که بودجه اختصاص داده، نوع کابل، تجهیزات جانبی و ... نیز اهمیت زیادی دارد.

مرحله اول: خرید دوربین و تجهیزات

قبل از خرید دوربین مداربسته باید نقشه مکان مورد نظر و شرایط جغرافیایی آن را بررسی، تا بتوانید نوع و تعداد دوربین های مدار بسته مورد نیاز را مشخص کنید.

 انواع دوربین ها و کاربردشان در مطلب معرفی انواع دوربین مداربسته، ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها توضیح داده شده است. پیشنهاد می شود از دوربین های بولت (پایه دار) در فضاهای باز، بر روی دیوارها و ... و از دوربین های دام در راه پله و پاگردها، سه کنج دیوار، مکان های سرپوشیده و ... استفاده شود. علاوه بر دوربین ها، تجهیزاتی مثل کابل کواکسیال RG59، فیش BNC، دستگاه ضبط کننده، مانیتور برای نشان دادن تصاویر ارسالی از دوربین، هارد برای ضبط تصاویر و… باید خریداری شوند. لوازمی مثل دریل، پیچ و پیچ گوشتی نیز در نصب دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرند.


مرحله دوم: انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین

در این مرحله به یافتن مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته می‌پردازیم. به طور کلی مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته به شرح زیرند:

1- روبروی درب های ورودی اصلی (درب پارکینگ، درب ورودی راهرو، درب تراس  و ...)

2- پنجره های رو به بیرون

3- اتاق های نشیمن، آشپزخانه، اتاق گاوصندوق و ...

4- راه پله و پاگرد


انتخاب موقعیت مناسب برای نصب دوربین مداربسته بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به بعضی از آنها اشاره میکنیم:

دوربین مداربسته باید در بالاترین نقطه ساختمان نصب شوند، در این صورت دوربین ها از دسترس خرابکاران و سارقان دور می مانند و همچنین منطقه بزرگ تری را پوشش می دهند. (در ارتفاع های بیش از 4 متر، باید از دوربین های با لنز متغیر «Vari Focal» استفاده کرد)

- دوربین های مداربسته ای که بیرون ساختمان نصب می شوند، بهتر است زیر سایه بان قرار بگیرد تا از آسیب نور آفتاب و بارش برف و باران در امان بماند. بهتر است در این اماکن از دوربین های بولت با استاندارد IP66 استفاده کرد. این دوربین ها ضد اب، گرد و غبار هستند.

دوربین مداربسته باید طوری نصب شود تا نور مستقیم آفتاب، لامپ و ... در لنز آن قرار گیرد. اگر نور بطور مستقیم به انز بتابد، باعث میشود تصویر تاریک شود. البته با پیشرفت تکنولوژی دوربین هایی در بازار موجود می باشند که تا حدامکان اثرات سوء نور مستقیم در لنز را برطرف میکنند.

- اطراف محلی که دوربین مداربسته نصب می شود باید تا حدی خلوت باشد تا مانع دید گسترده دوربین نشود.

- بهتر است دوربین مداربسته در گوشه های ساختمان (دیوار) نصب شود، در این صورت کابل های متصل به آن از دید افراد مخفی می ماند. از طرفی بیشترین وسعت دید زمانی است که دوربین ها در کنج دیوار نصب می شوند.

- محل نصب دوربین مداربسته باید نزدیک به پریز برق و یا دیگر انواع منبع تغذیه باشد.

* اگر دوربین مداربسته در محلی نصب شود که در معرض دید افراد باشد، جلوی فعالیت سارقان گرفته می شود. پوشاندن دوربین از دید افراد، موجب افزایش احتمال سرقت، خرابکاری یا ... می شود.


** نصب دوربین مداربسته - قسمت دوم **


آسیاتکنولوژی با دارا بودن تیم تخصصی نصب و اجرای سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر و ... این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهد که پروژه های ایشان در تهران یا شهرستان با بالاترین کیفیت و کم ترین زمان ممکن انجام و رضایت خاطر 100 درصدی آنها جلب میشود.


وبسایت فروشگاه آنلاین آسیاتکنولوژی


- نصب دوربین مداربسته - قسمت اول

  • آسیا تکنولوژی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی