وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

کمپانی هایک ویژن در مارچ  2017 محصولات دوربین مدار بسته تحت شبکه خود را با نسل سوم استاندارد EasyIP ارائه داد.


EasyIP 3.0


دوربین مدار بسته هایک ویژن در نسل جدید این تکنولوژی از فناوری فشرده ساز H.265+ استفاده کرده است و بنا به ادعای سازنده می تواند داده ها را تا 67 درصد بیشتر از H.265 فشرده سازی کند که رقم بسیار قابل توجهی بوده و در هزینه های نهایی کاربر، صرفه جویی قابل ملاحظه ای ایجاد خواهد نمود.

از ویژگی های این بهبود فشرده سازی، می توان نیاز به فضای ذخیره سازی کمتر، ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر، بهبود قابلیت های تحلیل تصویر و ... اشاره کرد.

دوربین های Easy IP 3.0 در رزولوشن های ۲ تا ۸ مگاپیکسل عرضه شده و به WDR واقعی 120dB و فناوری انحصاری این کمپانی موسوم به Dark Fighter مجهز می باشند. به این ترتیب امکان ثبت تصاویر شارپ در شرایط نوری ضعیف و فضاهای با کنتراست بالا فراهم می گردد.

 

** برای آشنایی با فناوری Dark Fighter هایک ویژن کلیک کنید **

 

در معرفی نسل EasyIP 3.0  دوربین های مدار بسته هایک ویژن، این کمپانی  ویژگی های بسیار کلیدی از جمله نصب و راه اندازی آسان، پشتیبانی و ارائه رزولوشن 4K و ماندگاری بالاتر را اشاره کرد که در ادامه به توضیح هر کدام از این بخش ها می پردازیم.

 

کدک هوشمند  H.265+

هایک ویژن پس از معرفی این کدک، این ادعا را مطرح کرده است که با ارائه بهبود هایی در الگوریتم های ذخیره سازی +H.265، باعث شده تا فضای ذخیره سازی داده های دوربین های مدار بسته هایک ویژن که از این تکنولوژی استفاده می کنند به میزان تقریبی 70 درصد کمتر از دوربین هایی باشد که از تکنولوژی H.265 استفاده می کنند.

هایک ویژن راه دست یابی به این مهم را با آرشیو کردن عناصر غیر ضروری در کادر تصویر دوربین مدار بسته (پس زمینه های ثابت)، اشیائی که دارای حرکت ثابت می باشند (مانند آونگ ساعت) و تاثیر نویز در زمان شب و تاریکی صورت داده است که می تواند حجم داده های مورد نیاز برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته را به میزان بسیار قابل توجهی کاهش دهد که باعث کاهش چشمگیر هزینه های ذخیره سازی داده ها (منظور عدم احتیاج به هارد های با ظرفیت بالا) برای کاربر می شود.

 

بهبود در تجزیه و تحلیل محتوا ویدئو (توابع VCA)

علاوه بر این، شرکت هایک ویژن با آپدیت فناوری تحلیل ویدئویی هوشمند دوربین های جدید خود به قابلیت هایی نظیر:

تشخصی عبور از خط (با امکان تعیین خطوط مجازی تا حداکثر ۴ خط)، تشخیص ورود، دزدی یا جابجایی غیرمجاز، تشخیص چهره و ... در دوربین های نسل جدید دست یافته است.

در نتیجه با ارئه تصاویر با کیفیت تر به همراه کدک هوشمند اختصاصی شرکت هایک ویژن، دقت در عملکرد توابع VCA به میزان بسیار قابل توجهی افزایش یافته و این توابع پردازش تصویر، به میزان بسیار قابل قبولی دارای بهبود عملکرد خواهند بود.

 

** برای آشنایی با توابع VCA دوربین مداربسته کلیک کنید **

 

استقامت بالاتر / کاربری آسان تر

اکثر دوربین های ارائه شده هایک ویژن با این تکنولوژی، دارای مقاوت قابل توجهی در برابر آب، خاک و گرد و غبار بوده و بیشتر آنها دارای استاندارد IP67 هستند.همچنین هایک ویژن در این سری از دوربین های تحت شبکه قابلیت POE را بهبود بخشیده و متراژ نهایی ارسال داده های دوربین مداربسته IP هایک ویژن را تا متراژ 300 متر افزایش داده است که می تواند یک دستاورد بزرگ برای این کمپانی باشد.


- معرفی فناوری EasyIP 3.0 دوربین مدار بسته هایک ویژن

  • آسیا تکنولوژی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی