وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

با توجه به اینکه در مکان های حساس و کم نور نیازمند کیفیت بالای تصویر هستیم (مانند پالایشگاه ها، انبار و سوله های بزرگ و خارج از شهر و ...)، نمی توان از دوربین های ساده و معمول استفاده کرد.



برای رفع این مشکل، کمپانی هایک ویژن در سال 2015 از سری جدید دوربین های خود با ویژگی Dark Fighter رونمایی کرد.

دلیل اینکه از سری دوربین های Dark Fighter برای تصویر برداری از میحط های کم نور و تاریک استفاده شود، این است که هایک ویژن در سری دارک فایتر از لنزهای " Dark-Eye SLA " استفاده می‌کند که تاثیر فراوانی در برداشت تصاویر شارپ و کم نویز دارند.

لنزهای  Super Large Aperture(SLA) گشادگی دیافراگم بیشتری نسبت به لنزهای معمولی دارند و همین موضوع به دریافت نور بیشتر توسط سنسور، کمک می‌کند.

لنز استفاده شده در این سری دوربین، مدلی بنام HV0733D-6MP است که از گشادگی دیافراگم بی نظیر F/0.95  بهره می‌برد و از بالاترین فناوری در ساخت آن استفاده شده است.

بسیاری از دانشمندان معتقدند که بهترین نرخ فریم برای چشم انسان، 60 فریم بر ثانیه است،بر همین اساس زنده ترین و واقعی ترین تصاویر در دوربین  نظارتی با رزولوشن فول اچ دی و 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری میشود. که این میزان رزولوشن، هزینه های مورد نیاز برای تامین پهنای باند را متعادل نگاه میدارد.


** برای آشنایی با فناوری EasyIP 3.0 هایک ویژن کلیک کنید **


از این رو سری جدید دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، امکان فیلمبرداری Full HD را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه  بهمراه WRD واقعی (120dB) و سیستم حذف نویز ۳ بعدی، فراهم می‌کنند.

به گفته‌  متخصصان هایک ویژن، کاربران می‌توانند در شرایط نوری ۰٫۰۰۱ لوکس، تصاویر واضح رنگی و در شرایط ۰٫۰۰۰۱ لوکس، تصاویر سیاه و سفید دریافت نمایند.

از دیگر قابلیت‌های این دوربین‌ها می‌توان به لرزشگیر الکترونیک یا ELS، سیستم تشخیص خودرو، سیستم ضد مه و استاندارد Vandal Proof، اشاره کرد.


- تکنولوژی دارک فایتر / Dark Fighter هایک ویژن



** تخفیف 15 تا 20 درصدی دوربین های Turbo HD هایک ویژن **


  • آسیا تکنولوژی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی