وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

وبلاگ رسمی فروشگاه آسیاتکنولوژی

بزرگترین عرضه کننده دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، انواع کایل و تجهیزات جانبی / ایران - تهران

آسیاتکنولوژی بزرگترین فروشگاه انلاین سیستم های دوربین مداربسته، دزدگیر، کابل و تجهیزات جانبی در ایران می باشد.

دوربین مداربسته AHD (Analog High Definition CCTV) به معنای دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالا میباشد.


AHD Technology


دوربین مداربسته AHD ( Analog High Definition CCTV) به معنای دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالا میباشد.

 همانطور که میدانید در دوربین های آنالوگ، روزولوشن تصویر یکی از بزرگترین ایرادات این دوربین ها بود و برای جبران این نقطه ضعف، تکنولوژی های جدیدی در سیستم های مداربسته آنالوگ ایجاد شدند که یکی از آنها تکنولوژی AHD است.

اساس کار تکنولوژی AHD بر پایه انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته بر مبنای سیستم های تلویزیونی دیجیتال (DTV) است. در این تکنولوژی اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پیدا می کنند اما نوع کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بیشتر و در نتیجه گرفتن تصاویر با روزولشن بالاتر را ایجاد می کند.

دوربین های AHD نسل اول تنها با روزولشن 1 مگا پیکسل (720P) تولید می شدند اما نسل دوم این تکنولوژی امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن 2 مگا پیکسل (1080P) را ایجاد کرد.

در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی موجود امکان تولید دوربین های AHD  با روزولشن بالاتر از 2 مگاپیکسل وجود ندارد و این موضوع نیز بعید به نظر می رسد.

** دوربین های AHD که در بازار ایران بعنوان 3 یا 4 مگاپیکسل به فروش می رسند، هیچکدام از نظر اصالت کالا و کیفیت مورد تایید نبوده و همگی در کارگاه های ایران بصورت غیر استاندارد  و دستی مونتاژ می شوند. بطور خلاصه دوربین AHD با کیفیت بیشتر از 2 مگاپیکسل هنوز توسط کمپانی ها تولید نشده است. **

از مهمترین نکات در نصب دوربین مداربسته AHD، استفاده از کابل های استاندارد و تمام مس می باشد. کابل RG59 تمام مس میتواند امکان انتقال سیگنال دوربین را تا 500 متر و به راحتی میسر کند.

از دیگر ویژگی های مثبت دوربین AHD، میتوان به قیمت متعادل و به صرفه آن نسبت به دوربین های تحت شبکه نام برد. قیمت تجهیزات سیستم AHD بیشتر به سیستم های آنالوگ نزدیک است تا سیستم های تحت شبکه و این خود دلیل دیگری بر استفاده از این نوع سیستم توسط متقاضیان دوربین مداربسته می باشد.

* آیا استفاده همزمان دوربین های AHD و آنالوگ مقدور است؟

این سوالی است که در ذهن اکثر متقاضیان خرید دوربین مداربسته هنگام به روزسانی سیستم مداربسته خود شکل میگیرد.

 کمپانی های معروف تولید کننده سیستم AHD، پا را فراتر گذاشته و با تولید دستگاه های DVR هیبریدی این امکان را برای مشتریان فراهم کردند که با استفاده از این نوع دی وی آر، بتوانند از دوربین های آنالوگ و قدیمی خود و دوربین های AHD  بطور همزمان استفاده کنند.

کمپانی الدر (Elder) جز بزرگترین شرکت های پیشرو در صنعت تکنولوژی دوربین مداربسته AHD، از جمله از شرکت ها می باشد که با تولید دستگاه های دی وی آر سری EL-DV2500 این امکان را برای متقاضیان سیستم مداربسته ایجاد کرده تا با خرید این سری از دستگاه ها بتوانند دوربین هایی با تکنولوژی دلخواه " آنالوگ – HDTVI (هایک ویژن)HDCVI (داهوا) – AHD IP " را بدون هیچ گونه محدودیتی به این دستگاه متصل کنند. در اصلاح به این نوع دستگاه ها (5 in 1) گفته می شود.

 

مشاهده مشخصات کامل و خرید سیستم های دوربین مداربسته


 - تکنولوژی AHD در دوربین های مداربسته


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی